UNIVERSO IN VERSO

lunes, 31 de mayo de 2010

Knock,knock,knocking on heavens door(dylan's cover)

tota una vesprada esperant,
a què arrive,la tardor.
Cantant a l'aire una cançò
knock,knock,knocking on,heavens door.
tocant,tocant,tocant,tocant el teu cor,
tocant,tocant,tocant,tocant el teu cor.
Lletjo,com un quinto a dìa jurada.
Faba,com un mestre sense il·lusiò,
fregit,com un grumet agafat a un màstil.
Aixì estic jo,aixì estic jo,
sense tu.
Molt mes trist que un rat penat,
com un reporter a la guerra d'Irak.
*Aixì estic jo,aixì estic jo,aixì estic jo,
sense tu.
Pingües,com els negocis dels governs,
pobre,com la gent que furga al fem.
Blanca,com la senyera dels què-es pregunten,
de qui es acò i per què?.
No tinc una resposta clara.
pel què busquem la rentada de cara.
*Aixì estic jo,aixì estic jo,aixì estic jo,
sense tu.
--------------------
fart,del sistema capitalista,
negre,com els votants del front africà,
roig,com la senyera comunista,
aixì estic jo,aixì estic jo,
sense tu,
com si fora un equil·librista.
Buscant qualsevol altre punt de vista.
aixì estic jo,aixì estic jo,
sense tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario